What I wish for...

 
 
Bilder från Länna Möbler, Åhléns, Rum21, Hunkydory, Bokus, Syster Lycklig, Claes Ohlsson.
 
Det syns lite dåligt kanske, men jag önskar mig en himla massa detta året också, såklart! Mest för att det är roligt att önska sig saker, så att man inte riktigt vet vad man får. Att önska sig en eller två saker är inget för mig. MEN.. om det syns dåligt är det i alla fall detta jag önskar mig hitills: bad- och gästhanddukar från Marimekko, äggkoppar från Greengate, Pip Studios eller om ni hittar några andra fina äggkoppar som ni tror passar in i vårt hem (de IKEA-äggkoppar vi har nu ska ut så snart som möjligt..), kökshanddukar (gärna bra från ex. Bruka Design), de nya deckarna Vattenänglar av Mons Kallentoft och Sandmannen av Lars Kepler, tékopparna Lina i färgen beige från Åhléns, sportarmband till iPhone 4S (gärna ett rosa med nyckelficka som finns på Claes Ohlsson), tröjan "Hunkydory Star Knit" från just Hunkydory i stl XS men i valfri färg. Och slutligen en bil-laddare till min iPhone 4S.
 
Det kommer säkert fler listor ju närmre jul vi kommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0