Shop til you drop

Bild från Scoretts hemsida - här.
 
Nya skor, ny skidjacka, nya vantar, åtta par nya strumpor, en ny kofta, ny blus... och så lite doftljus, muffinsformar och papperssugrör! Vi åkte till ett stort köpcentrum här intill idag och shoppade oss blå. Innan vi begav oss dit hann jag med en shoppingtur på nätet, där det inhandlades en himla massa smink från Kicks. Jag gillar deras hemsida, den funkar bra och det går snabbt och smidigt att få hem grejjerna.
 
Nu ska jag jobba en sväng, eftersom deadline stundar till tre olika jobb på tisdag redan. Men eftersom det är så himla kul, så jobbar jag faktiskt mer än gärna en lördag! :) Särskilt efter att ha shoppat såhär mycket, då känner jag mig nöjd.
 
Bild från MQs hemsida - här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0