Kärlek

Jag kikade igenom min gamla dator i jakt efter gamla bilder, och stötte plötsligt på bilder från 2008, det året då jag och P träffades. Eller nej, blev tillsammans, vi träffades faktiskt redan 2007. Det är ganska kul att kika på hur vi såg ut då.
 
Här är P på födelsedagsfest hos en vän i Örebro. Han fick hänga med dit och träffa ett gäng av mina kompisar som han inte träffat tidigare och det gick som smör i solsken, så sedan just den dagen, den 18 juni (eller detta kanske var 17? Vi räknar i alla fall 18:e som "vårt" datum) har det varit vi.
 
Och detta var från maj samma år, ett par veckor innan ovanstående. Så sådär såg jag ut när det blev vi!
 
Jag är så kär, så kär. SÅ kär att denna ljuslykta fick hamna på väggen i hallen bredvid spegeln. Tveksamt om glaset alltid kommer att sitta där eller bara vid särskilda tillfällen, för den är nämligen vrålfin utan glaset också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0