20:01 Teknikens Under

Idag strejkade vår skrivare på jobbet. Eller sanningen är att man var tvungen att byta färgpatroner i den (eller toner heter det på danska, men det är väl färgpatroner tror jag..). Så jag och Line kände oss lite tekniska och började plocka sönder den. När vi skulle sätta ihop den igen så gick det inte. Trots bruksanvisningar. "Uh-oh". Ringde IT, som inte kunde skicka någon just precis då. Så vi satt utan skrivare ett tag, och tro mig - i vårt jobb behöver man skrivare (och all annan teknik som finns).

Line och jag har i alla fall lärt oss en läxa. Ring IT före vi plocka isär något tekniskt.

Nu ska jag läsa. Blev lite seg på det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag trodde att det var någon sådan där försäljare :P Men nu vet jag! Lovar att svara :P

2009-08-21 @ 03:38:59
URL: http://haggberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0