Batman

Såg Batman Begins igår. Hela filmen faktiskt! När jag och P kollar film som han valt brukar jag somna genom halva.. Men denna var faktiskt fantastisk. Jag har inte sett nån Batmanfilm tidigare, häromdagen såg jag dock halva The Dark Knight. Jag börjar bli kind of a batmanfreak. Jajaja, i alla fall - se Batman Begins om ni är lika sega som mig och inte sett den än. It's grrrrrreat.

Kellogs Cornflakes är ju också något som enligt tigern smakare "grrrrrrrreat". Men jag kör på Kalaspuffar. Ny craving. Med fil. Fab, så att säga.

Nä. Back to basic, eller black, eller skolan, men det börjar inte på B. Nåväl. Dit ska jag och skriva (förhoppningsvis det sista) på uppsatsplanen nu. Funny, very funny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0