Uppe Med Tuppen

Eller snarare med P. Agerade bra flickvän idag och gick upp halv sju och käkade frukost med mannen i mitt liv. Men jag hade kunnat sova ytterligare två timmar.. Nåja. Igår klirrade vi potatis- och löksoppa plus mintchokladmuffins. Härligt värre! Känner mig lite "housewife", men inte desperat. Drar ner det lite med att käka kalaspuffar mest hela tiden. Fick ett ryck när vi var och storhandlade och köpte på mig både kalaspuffar och fil. Gott!

Har spanat in nya avsnittet av The City nu. Fantastiskt bra. Men jag stör ihjäl mig på Olivia. Go Erin, Allie och Whit.

 

Kommentarer
Postat av: Lina

<3 du är bäst! Åh mintchokladmuffins de recepetet skulle jag vilja ha ;) hihi lät mkt gott!

2009-02-11 @ 13:34:42
URL: http://beautyofnature.blogg.se/
Postat av: a

indeed my friend! vi kör över olivia med en traktor. Jag tål henne inte.!!! I just don´t. var så kuuul att se dig idag, är full som en alis nuu. Puss gumman =)s

2009-02-12 @ 02:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0