13:38 Putte i Parken

Hej hå, första dagen är avklarad. Kul har vi haft och håll tummarna för att det fortsätter så! Igår sken solen, idag öser regnet! Men vi är lyckliga ändå. Min sambo är lite snabbare än mig, så jag skickade iväg honom till Tim lite tidigare så att jag skulle få lugn och ro när jag klirrar min outfit, smink och hår. Och lite bloggande såklart. Igår såg vi Governor Andy, lite av Caroline af Ugglas (bara soundchecket iofs), Ulf Lundell, Hello Saferide och lite Lasse Lindh. Governorn var lika bra som alltid, ännu bättre än sist jag såg honom faktiskt. Idag ska vi bege oss bort till General Knas och sen blir det lite allt möjligt ikväll. Jag minns knappt spelschemat, av någon konstig anledning är det P som håller koll på det, medan jag håller koll på nycklarna hem. Det känns säkrast. Nej, nu ska jag skynda mig iväg - adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0