20:46 Fab

Dagen har varit fab.

Why?


Sista skoldagen. Ever.
Efter gnälligt (jag bor ju i Örebro) mejl till Siba, ringde de upp idag och jag fick fantastisk service och en ny telefon + rabatt på extern hårddisk.
Godkänt på PM:et.
El fixat till lägenheten (och vi behöver inte vänta till augusti!)
Bredband hyfsat fixat till lägenheten.
Jag har världens mest fantastiska sambo.
Och en minst lika fantastisk familj.
Och vänner som är underbara.
Middagen ute, med sambon, var inte helt fel den heller, den smakade underbart till och med.
Lägenheten var faktiskt kul att städa idag, vilket gör att den är skinande ren just nu.
Tvätten, som skjutits upp alldelels för länge, är nu nästan färdigtvättad, så hela lägenheten luktar utav världens goaste sköljmedel.
Firande av vår 1-årsdag (ja, tiden rullar på fort när man har roligt) börjar planeras lite smått.

Jag är så jävla lycklig idag!





Kommentarer
Postat av: Lina

du är så bra!!

2009-06-03 @ 09:22:52
URL: http://beautyofnature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0