18:34 List it

snodd från linn

SKOR: blå converse, svarta ballerina eller röda kawasaki - till vardags.
SNEAKERS: åh. blå converse och röda kawasaki.
JEANS: DrDenim, och Acne till viss del.
T-SHIRT: HM's
UNDERKLÄDER: Lindex nya In between.
VÄSKA: Esprit-väskan.
PLÅNBOK: Pendlar mellan Marc by Marc Jacobs och Tiger.
SOLGLASÖGON: Svarta billiga, eller Ps vita.
KLOCKA: Den lila från New York.
SMYCKEN: Armbandet med vitt hjärta som jag fick av P i julklapp, min Marc by Marc jacobs - halsbandsklocka, halsbandet jag fick av Pernilla i julklapp etc etc etc. Jag har många favoriter, men de där är nog top3.
TV: En stor samsung LCD och en liten Philips LCD.
MOBILTELEFON: Just nu Nokia eftersom min Ericson är reklamerad. Återkommer om detta.
MP3: En svart Ipod Classic.
DATOR: En stor Packard Bell-laptop och en netbook - Toshiba.
SMINK: Foundation fr Clinique, bronzer fr MaxFactor, mascara fr Maxfactor, eyeliner fr MaxFactor och resten fr MakeUpStore.
ANSIKTSKRÄM: fr MakeUpStore.
DEODERANT: Nivea.
TANDKRÄM: Colgate?
SCHAMPO/BALSAM: Tigi Bedhead, just nu DumbBlonde.
TVÅL: Dove.
PARFYM: Dior Pure Poison.
MINERALVATTEN: Dricker inte kolsyrat vatten.
VIN: Tcherga, Foot of Africa. Både vitt&rött.
DRINK: Strawberry Daiquiri, Sex on the beach.
BRÖD: Ljust bröd, men just nu är det knäckebröd som gäller.
MAT: Jag är lite stuck on fetaost just nu, men letar på ICA.se efter nya, spännande recept.
GLASS: Jordgubb
GODIS: Choklad - Marabou.
SÄNG: I vår lägenhet - IKEA, den som kommer stå i övernattningslyan - Wonderland.
LAKAN: Hemtex.
FRISÖRSALONG: Salong Huvudsaken.
DAGSTIDNING: Kvällsposten.
MAGASIN: SOLO, Glamour, Amelia etc etc. (Jag tar seden dit jag kommer, när jag är hos mina föräldrar läser jag Hemmets Journal och när jag kommer till syrran läser jag MAMA och ViFöräldrar. Så jag anpassar mig helt enkelt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0