10:46 Mina tjejjor

Hittade denna intressanta diskussion från hösten tvåtusensju under gruppen "Tybblegatan 108B" på Facebook:



Malin Häggberg Vi älskar dig Sofie! Trots att du är liten och gnällig :P Nej, men det är tur att du är här så att jag inte glömmer bort hur småsyskon är när mitt eget inte är närvarande.

Louise Klingstedt Hoppas ni klarade er utan mig på efterfesten.. ni små barn. Jag förstår att det förmodligen inte va lika kul utan mig. men va faan.. en annan gång.

Malin Häggberg Louise din svikare :P Nästa vecka tycker jag att vi drar en helfest i korren + kåren, inklusive efterfest. Jag är tillbaka på tisdag. Ta det lugnt tills dess!

Sofie Järlesäter JA, bra idé HÄGGBERG. Vi kör stenhårt på fredag då! Jag är på!

Anna Hichens-Bergström Såklart storasyster ska med på fredag. Måste ju se till så ni går hem å nattar i tid. Malin, den där filmen vi hyrde sög.

Malin Häggberg Hörrni barn, förfest och kåren på fredag som vanligt? Alla är på!

Sofie Järlesäter Nja, för min del blir det nog inte det alltså. Och Ida ska hem. Tyvärr. Hoppas ni som ska dit får kul! :)

Malin Häggberg Vet ni vad jag gjorde nyss istället för att plugga? Räknade ut att om alla lägenheter i Tybble är upptagna så bor det 312 pers här!

Sofie Järlesäter Det är lite mysigt. Borde vi inte bjuda alla 312 på vår halloweenfest? Eller kan det bli lite tight?.. Nåja. Halloweenpartyt kommer att bli något utöver det vanliga :)

Anna Herrman Hallå korridorsfolket! På freda tycker ja att ni har en fest utöver det vanliga!! Varför inte bjuda alla 312 (-lr hur många d nu va!!?) galet e förnamnet, fiskelycka e temat! = )

Sofie Järlesäter Kommer jag att bli utesluten ur denna gruppen om/när jag flyttar?.. NOOOOO. En anledning att stanna.



Jag är så glad att jag har mina fina korridorsvänner. Vi blev lite som en familj and we still stand strong. Idag dyker två av dessa korrivänner upp i min lilla lya för att förferra med mig plus några till. Enligt facebookgruppen är det "mellansyster" och "utflyttad 1" som kommer. Jag är titulerad "Lillasyster" - liten och gnällig tydligen. Haha.

Kommentarer
Postat av: Lina

hihi nice som tusan, halloween :) hihi mm jag fixade med en liten tight vit kjol att ha under känns säkrast så :) hihi ha de så kul ikväll <3 Du är bäst!!!

2009-10-31 @ 12:47:53
URL: http://ilinasskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0