21:09 Göteborg

Bokade precis tågtickets till GÖTET i november. Ska vara 'pojkvänsfri' för en helg och hälsa på en väldigt fin vän. Ibland försummar man vänner, när allt annat i ens liv blir upp och ner. Jag hade det lite kaotiskt i sommar när jag varken visste ut eller in. Jag bodde i ett annat land och visste inte vart jag ville i livet. Jag pratade i princip bara med min familj och min sambo, för jag orkade inte prata med någon annan. Alla tankar tog för mycket tid. Men så följde jag mitt hjärta, kom tillbaks till Örebro på heltid och tog upp kontakten med samtliga Örebro-vänner. Mina skånska vänner har fått ligga lite på is, men de ska bli ändring. Så, i november kommer jag, Mh. Och jag ska åka 1:a klass, såklart. Jag gillar't.

För övrigt skriker vår helg PARMIDDAGAR för tillfället. Fredagen ska spenderas med Ida och Ossie, lite drinkar ute eller sådär. Väldigt oplanerat, väldigt härligt. Lördagen ägnas antagligen åt Lisa och Tim, även om det inte är helt spikat ännu. Då blir det fotboll, vin och lite käk. Helt fantastiskt skulle man kunna säga. Sådana här helger trivs jag bra med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0