Slut som artist

Efter att ha varit barnvakt i ca 24 timmar är jag totalt slut som artist. Jag tror inte jag är ensam eftersom P ligger däckad i soffan, och att somna framför en spännande fotbollsmatch tillhör inte vanligheterna.




Pepparkakshjärtan och pepparkakstomtar har vi bakat och därefter 'målat' med rosa och vit kristyr. Vi har busat i snöhögar och ätit tacos med alla dess grönsaker. Och vi har byggt pussel och tittat på nån minut av julkalendern innan vi slocknade efter fyra pixi-böcker i sängen.

Och jag som trodde det skulle vara lätt som en plätt att vara barnvakt.. Trots sömnlösheten var det SÅ värt det. Nu längtar jag ännu mer hem till jul, till alla älskade syskonbarn!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0