Din/Min



Bläddrade igenom nyaste SOLO och läste en artikel om vad killar egentligen vill/tycker. Måste kommentera två av dessa.

1) Killar gillar när tjejer äter mycket mat.
Okej, fine, det är säkert jättetändande med tjejer som käkar mycket och inte petar i en sallad. I agree. Men jag trycker t ex inte i mig en hel pizza själv, ska då P hitta en ny tjej som "äter ordentligt"?.. Hm. Denna diskussion om just mat känns uttjatad och tråkig. Alla killar tycker olika. Tjejer äter olika. Bra, då gillar vi varandra ändå! Toppen.

2) Killar gillar inte när du snor deras kläder
Flickvän ska inte ta pojkväns kläder. Det är sexigt i början, men inte efter ett tag. Jag brukar dra på Ps hoodie när jag går ut i köket och hämtar frukost på morgonen, just för att om jag tagit på min egen så hade jag flashat min rumpa och det tror jag inte grannarna hade gillat. P hade nog inte heller gillat om jag flashat den för grannarna, så där tror jag att han gärna lånar ut sin tröja. Å andra sidan har jag börjat använda dem lite för mycket kanske, men vad fan.. De är ju sköna. Jag har en av dem på mig just nu, se ovan, och jag snor hellre Ps än fryser faktiskt.

Check, check. Så. Nu vet ni.

Rättelse: Det var inte handboll vi tittade på, det var Liverpool. Fotboll alltså. Något helt annat än handboll tydligen.. Who knew?

Kommentarer
Postat av: louise

så fint du har fått det soff.

2010-01-20 @ 23:25:04
URL: http://somerealshit.blogg.se/
Postat av: Bosse

Fan. såg en så jävla störs grej på bloggen som jag inte har tänkt å tidigare. Det var att äckel-Louise inte hade länkat till dn blogg!!!! Hur kunde hon glömma det? Jag ska genast ordna detta.

Puss, din Bosse

2010-01-21 @ 01:50:36
URL: http://somerealshit.blogg.se/
Postat av: Tove

Jag kände för lite omväxling.

Numera finns jag på denna adress!

Puss!

2010-01-21 @ 07:43:17
URL: http://tovestankaromlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0