Put on my blue suede shoes



Det blev en promenad i solskenet trots allt, i mina blå converse dagen till ära! Fantastiska, härliga våren är på väg tror jag, och smälter bort snövallarna som aldrig förr. Hoppas på lika fint väder nästa helg då vi får finbesök.



Med en låtliner som rubrik kan jag inte annat än nämna kvällens mello-festival. Vem som kammar hem priset? Jag har inte den blekaste! Startfältet i år är bättre än nånsin! Darins är hypad till tusen, Bergendahl sjunger som allt annat än en kråka och Al Fakir skulle kanske kunna nocka vem som helst i afton. Timoteij får mig att vilja lyfta på hatten jag inte har, Olas skånska påminner mig så mycket om Kalle att jag skulle kunna rösta bara för den sakens skull och fröken Andersson har jag tyckt om sedan hon dök upp i Fame Factory för många herrans år sedan. Johnson i sin gröna kavaj skulle jag kunna ge mitt lillfinger för, Saades låt nynnar jag på var och varannan dag, men Wahlgren har jag tröttnat lite på, trots att hon var amazing i Grease, och Jöback kan mycket, mycket, mycket bättre än det finalnummer han nu ska framföra. My blog, my mind.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0