Christmastime

Julen närmar sig med stormsteg, bara fem veckor kvar! Därför är det julbak här i lägenheten just nu, med massa olika sorters saffransbröd! Köpta pepparkakor också, bara för att vi ska njuta av lite glöggmys ikväll. Och tanken är att julgardinerna ska upp också, annars kommer jag aldrig hinna till 1:a advent, som är om exakt en vecka.

Igår bakade jag frallor, kanske blir det chokladbullar (bullar, inte bollar) senare idag, om mjölet räcker till.

Och snart möter vi julen i Paris!..

Dåligt bloggande på grund av en stressig vecka på jobbet, med mycket nya händelser. Det är det som är bra med det jobbet jag har idag, att det alltid händer nya saker som jag inte gjort innan och som jag måste lära mig. Utvecklande, men nervig som jag är var jag nästintill svimfärdig i torsdags. Men SÅ skönt när veckan är över och man tänker "ja, men jag klarade ju det här också".

Kommentarer
Postat av: Helena

Vilka fina bilder du har i din blogg.

2011-11-23 @ 10:00:15
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0