Springtime!

Dålig uppdatering av bloggen på grund av mycket jobb just nu - men fantastiskt roligt!

Dessutom mycket annat roligt som händer! Anna&Linus var här en sväng förra helgen, vilket ledde till en pubkväll och en shoppingdag. Innan det var det en afterwork med tjejerna på jobbet. Och efter det kom syrran över ett par dagar. Sedan har våren kommit och jag & P har picknickat på balkongen, under en filt. Mysigt värre. Och idag skippade jag klumpig vinterjacka för en smidig dunväst. Äntligen! Sjukt härligt väder.

Nu ska jag återgå till att korra text!

(och ja, jag är fortfarande på avvänjning från godis, kakor, bullar, efterrätter, det mesta som kan räknas till sötsaker. vad äter man då när man jobbar sena kvällar framför datorn? idag blev det havregrynsgröt med kanel och mjölk...)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag säger bara: riskakor!

Har deklarerad mitt rum i Örebro till godisfri zon, men klarar inte av att helt avstå från att knapra på saker när det blir jobb på kvällarna. Har alltså alltid riskakor och små knäckebröd-bitar (de lyxiga, Vilmas eller så) här :-)

Hoppas allt väl med dig!

Susanne (just nu i Ö-o, med en riskaka i handen)

2012-03-21 @ 21:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0