2012

Januari
Förra året firade vi in hemma hos oss, med Pernilla och Niklas. Mysig nyår med matkoma! Sen fyllde jag 25 och firade med familjen i Skåne! Och vi bytte äntligen ut vår 120-säng mot en riktig dubbelsäng och det måste vara ett av de bästa köpen någonsin!
 
 
Februari
Höll i min första kurs på jobbet, för BB-personal, tillsammans med övriga barnaudionomer och var stolt efteråt (men livrädd under tiden). I övrigt var februari en ganska lugn månad, då vi mest firade världens bästa som fyllde 27!
 
Mars
Hade sockerpaus, då jag skippade allt godis och kakor för en tid framöver. Svårt, men det gick! Anna och Linus kom på besök och vi hade en riktigt trevlig helg ihop! Och vi hade en suddig vinprovning hos Pernilla och Niklas i Karlstad också!
 
April
Vi var i Sälen en sväng och åkte skidor, innan jag försvann på konferens till Linköping, och sen en utekväll i Örebro med favvotjejerna. Det var en fartfylld månad!
 
 
Maj
Det blev vår och onsdagsfikor med Uppsala-tjejerna! Och vi agerade fotbollsfruar till killarna tillsammans, för första och sista gången ihop detta året. Det blir ju mer exklusivt om vi bara är där då och då...
 
Juni
Vi firade fyra år sen vi två blev ett! Och vi hann med en öl på en pub med Julia och Markus, som var här på besök från Bryssel! Och så firade vi såklart en fantastisk midsommar med fina vänner här uppe. Mysigt värre!
 
 
 
Juli
Semester! Och så efterlängtad den var! Vi åkte till Turkiet en vecka och sen hängde vi lite överallt i Sverige med familj och vänner. Och njöt av ledigheten!
 
Augusti
Vi drömde om hösten (mest jag) och gjorde om hallen i samma veva. Och så fick vi besök från Skåne! Det var mest en ganska lugn månad.
 
 
September
Jag hann med lite kvalitetstid i Örebro, en kväll med Mallan och en med Idilidis. Och samtidigt lyckades jag trycka in en konferens om barn i samma stad, som var hemskt kul att vara på! Och om jag inte minns fel var det i slutet av denna månaden som jag och Anne höll i en två-dagars-kurs i screeningaudiometri. Väldigt roligt, väldigt lärorikt och jag var stolt efteråt (men livrädd undertiden).
 
Oktober
I oktober var jag på det vackraste bröllopet någonsin, min systers! Och så köpte vi ny bil! Och jag och Kattis var konfrencierer på en klinikfest med över hundra människor! Hur kul som helst, stolta var vi efteråt (men livrädd var jag innan).
 
 
November
Vi spanade in Johan Glans, som var så rolig att vi hade ont i magen långt efteråt! Mathilda kom över en sväng och shoppade! Och jag fick ett nytt beroende - Vampire Diaries.
 
December
Jag jobbade mig igenom december! Sen var jag lite ledig också, firade jul och nyår och var allmänt lycklig. Det var en bra månad!
 
 
... och nu ser vi fram emot ett bra 2013!
 

Kommentarer
Postat av: Elinor

Det ska bli spännande att se om vi kommer vara lika bleka midsommarafton 2013 som vi var 2012 :-D

2013-01-05 @ 18:25:38
URL: http://ronilebloggen.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0