Bränd

I ordets rätta bemärkelse. Situation: Patrik och jag klirrar middag. Ugnstekt falukorv med potatismos, for the record. Min grej var potatisen. Fine. Skalandet gick bra och det mesta därefter. Tills det började koka över. Jag tänkte hälla av lite vatten - bad idea. Av någon anledning lyckas jag hälla lite av vattnet på magen. Så nu sitter jag här med brändskadad mage.. Nja, inte så farligt som det låter. Själv såg jag framför mig hur jag skulle vara brännskadad for life och behöva fixa ny hud och grejjer. Så farligt blev det inte. Men rött är det. Och man kan ana en och annan blåsa.. Aj aj.


Kommentarer
Postat av: Lina

mm.. de är en väldigt bra dryck :D hihihi

2008-12-11 @ 11:33:09
URL: http://beautyofnature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0