Hairspray

Jag fick ett ryck och beställde klipp- och färgtid nyss. Den 16december åker barret av och färgen fräschas upp. Mitt hår växer som ogräs just nu. Det är faktiskt riktigt långt. Ida sa t ex "Sådär långt har du aldrig haft innan, va?". Hon sa att det var fint också, det tycker jag med, men jag vill ändå fräscha upp det lite grann. Lite mer än topparna ska av iaf, sen får jag skydda färgen när vi är i Spanien i vinter. Sjukt att vi åker dit om tre veckor. Men it feels soooo good!

Jag har en effektiv dag. Jag har slängt ner överflödiga saker i vårt förråd (som Patrik påstår är överfullt, men som jag påstår har gigantiska möjligheter om man staplar lite grann..), tvättat/tvättar och städat badrummet (tråkigt deluxe, men måste göras).

Nu lyssnar jag på jullåtar och äter lussebullar. I eftermiddag ska jag plugga gigantiskt mycket, sen blir det nog mys med korritjejerna skulle jag tro. Mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0