Home

Så har jag då landat i Skåne. Eller det gjorde jag för två dagar sedan redan, men jag är lite seg. Detta känns fortfarande som "hemma" för mig, även om Tybble också känns som hemma. Det som framförallt känns som hemma, och som faktiskt är hemma nu, är min och Patriks lägenhet. Det är hemma så det tjuter om det. Det är en riktigt fin känsla. Okej, dags att lägga det sentimentala åt sidan.

Hunnit med en powerwalk med Lina idag, plus hjälpt mamma att städa en himla massa. Dessutom har de gjort om rummet som tidigare varit mitt (lila väggar, vita vanliga garderober och mycket tjejigt) till ett modernt och fint sovrum till dem (stilrent, beiga/kaffe latte-färgade väggar, mörka skjutgarderober med lite spegelfönster typ..). Därför var det dags för mig att börja sortera allt som tidigare funnits i mitt skrivbord. Jag hittade fem dagböcker och tusentals foton. Och en hel massa annat. Bland annat hittade jag ett par superfina grillbestick som jag skulle ha "när jag flyttade hemifrån". De ska med upp till nya lägenheten nu. Och så har vi fått en mixer också! Gud, julafton har ju redan börjat!..

Och så ska Sara fixa mina naglar! Det ska bli hur nice som helst. Får se hur länge jag orkar ha det innan jag tröttnar, men jag vill verkligen få mina egna naglar att växa ut nu, och då är det kanonbra att börja med tippar. I alla fall för min del. Så det blir fransk manikyr för hela slanten. När det blir är dock oklart, jag vill inte fixa det innan Spanien och om jag hinner det på tiden mellan Spanien och Örebro är very very very tveksamt. Nåväl.. snart blir det!

Ledsen för dålig uppdatering, men jag har så mycket att hinna med. Imorn ska jag träffa lille Viktor, och bilderna jag sett förtäljer att han är en söt liten krabat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0