I Can See The Light

Eller ja, två lights, det är ju andra advent. Egentligen skulle dagen spenderas med städning.. Men jag har en pojkvän som är lite trött efter gårdagens party, och jag är inte helt hundra pigg heller, eftersom jag hängde med tjejerna igår. Så det har blivit en dag i sängen, med frallor, film, fotboll, godis (ja, jag började äta godis igen igår, men idag är sista dan jag gör det, sen blir det lång paus igen) och mys. Det har vart trevligt. Nu borde jag plugga lite granna, men jag skulle gärna vilja ha min laptop här. Istället sitter jag och sliter framför den stationära, när jag helst av allt vill ligga i sängen.. Byhy.

Imorn är första måndagen jag är ledig på tio veckor! And it feeeeels soooo gooood!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0