List It

Humör: Trött, men jävligt happy ändå. Trots att jag måste plugga. Gjort: Vaknat ett par gånger, innan jag gick till affären och köpte frallor, tidning och chirre. Hem, sen tillbaks till affären när jag insåg att jag glömt hämta filmen jag hyrt. Sen käka frulle, sova lite till, läsa lite bloggar och nu plugga. Planer: Plugga. Sen titta på film. I mängder. Ser på: Wallander ikväll. Eller den på trean, med SJP i huvudrollen. Och så en film som vi hyrt, Cup of Love. (Gissa vem som valde film..) Lyssnar på: Fotbollskommentatorer. Läser: Bloggar. Dricker: Apelsinmer, oboy. Äter: Godis för tillfället. Bästa: Mys med världens bästa pojkvän. Sockrigt och sött. Sämsta: Att jag är i stort behov av att fixa mina studier idag, men tänker tanken "Jag har ju morgondagen också på mig!".  Väder: Regn i mängder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0