Partykarma på minus


Min partykarma is bad, really really bad. Under hösten som gått har jag mest koncentrerat mig på praktik och flytten. Ärligt talat så har det tagit en himla massa tid. Och så har jag ju en pojkvän också, som jag också vill träffa då och då. Men nu när det mesta av det är över, och "bara" c-uppsatsen stundar, så ska jag ta tag i mitt liv. Jag ska höja min partykarma till skyarna och ni ska se mig på uteställen allt oftare. Eller ja, jag ska i allafall ge det ett ärligt försök. För jag har varit sämst denna hösten, jag vet jag vet. Och jag har fått klagomål och de har varit jävligt välformulerade och väldigt, väldigt träffande. Så, tjejer, jag lovar och svär, och detta är helt klart ett av mina största och ärligaste nyårslöften, att jag ska hänga med er på utekvällar framöver. Så ofta jag kan. Och det SKA bli ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0