Things We Need

Det finns två saker P och jag behöver till lägenheten.

1) Vattenkanna. Jag har tröttnat på att vattna blommorna med ett vanligt glas eller petflaska. Det finns många fina vattenkannor.

2) Tidningsställ. Tidningar ligger jäkligt utspritt i vår lägenhet. Vore nice att få lite ordning på dem.

Det får bli i början på nästa år. Och att önska sig sådant i julklapp är svårt, för i mitt huvud vet jag precis hur jag vill att det ska se ut.. Well well.

--

Idag är jag sjuk för övrigt. Det var jag igår med. Riktigt trist, jag har sovit och legat under täcket mest hela dagen. Efter att ha knaprat lite panodil lyckades jag dock få lite ordning på stället som vi kallar vårt hem. Så nu ser det lite fixat ut här igen. Mysigt värre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0