Kärlek

Idag har vi haft bakisdag. Sofie, som snart ska flytta härifrån på riktigt och bli sambo med pojkvännen, har varit här och packat ihop gamla kläder och annat smått. Jag och Sandra låg och dräggade i hennes säng under hela tiden som hon var här och fick lägga önskemål på vilka av de kläder som hon skulle göra sig av med som vi ville ha. Så nu har jag fått 3 linnen, 5 topar, en skjorta och två halsband av henne! Snällast! Även om jag har vant mig vid tanken på att hon ska flytta härifrån och lämna oss för alltid så funderar jag nästan på att dedikera ett av klädesplaggen till att aldrig tvättas så att vi kan lukta på det och känna Sofie-doften när vi saknar henne :P (inte alls stört eller tecken på separationsångest på något sätt...)
citat http://haggberg.blogspot.com

Men åh, Malin då!
Hela min korridor är för söta, särskilt Malin, Ida och Sandra, och vi tillsammans utgör fantastic four. Det känns riktigt vemodigt att flytta ifrån såhär fantastiska människor, men jag lovar att hänga där jättemycket ändå. Jag tycker om er så fanatiskt mycket!

Kommentarer
Postat av: Malin

:) Två av topparna som jag fick passade inte riktigt, så nu ligger de högst upp i min garderob och luktar Sofie!

2008-11-23 @ 23:56:44
URL: http://haggberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0