Plugg

Egentligen borde jag plugga idag. Skriva en mindre uppsats utifrån undervisningsprocessen samt Gibbs Reflektionscykel. Men orkar jag det? Vill jag det? Njaa.. Knappast. De har öst plugg över oss sedan vi började praktiken. Varför kan vi inte bara få koncentrera oss på just praktiken? Bara den tar mycket tid. Åh, jävla skitskola. Jag får väl sätta igång med detta snart.. Men jag tror jag ska pausa lite först. Slänga mig i sängen och bara vara. Så jävla skönt. Lite senare funderar jag på att hämta ännu mer saker i gamla lägenheten. Och se om Sandras kartonger får plats under sängen för isf är den såld idag. Skönt! Inte så mycket kvar att flytta nu egentligen. Det är en liten del kvar, sen ska jag bara återställa rummet som det var när jag flyttade in. Underbart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0