Post it

När P och jag rensade ut papper ur min lägenhet så hittade vi en massa gula post it-lappar. Vi tog med dem till vår lägenhet och det är svårt att säga om det var ett misstag eller ej. Just nu överdoserar vi post its. De finns i varenda rum med små texter på. Handelslistor, kontrollnummer för adressändring, användarnamn till diverse sidor på internet, kapitel som ska läsas i böcker inför skolan osv osv. Vi kommer bli beroende.

Nå. Jag vet att denna blogg mest handlar om flytten just nu. Det beror ju på att ungefär 80% av mitt liv just nu handlar om just flytten. Vad som ska fixas, flyttas, sparas, slängas, städas, sorteras.. Och nu ska jag sticka till affären och hoppas på att "Härligt hemma" har kommit som bilaga idag till en av kvällstidningarna. Shit alltså..

Idag hejar jag galet mycket på Liverpool när de möter Fulham på hemmaplan. (tro det eller ej..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0