10:42 Mitt bästa köp

Började fundera över mitt bästa köp någonsin och det är nog i särklass min kjol/top/klänning från Gina Tricot. Lite för kort för att kallas klänning, men det går om man vill. Har man den som kjol så kan man ha den antingen med hög midja, eller som på fotot nedan: helt vanligt. Den är helt fantastisk och passar till allt. Jag har den i blått och vitt, men den svarta är favoriten.






- -

Middagen igår intogs på Wobbler, och vi åt båda tapas för första gången. Riktigt gott! Lätt att vi kommer hamna där fler gånger. Käkade chokladtryffel och drack Strawberry Daiquiri efteråt. Sjukt fantastisk kväll. Strax blir det tvättning, lite diskning, mycket pluggande.. och så ska jag försöka hinna med en promenad i det fina vädret. Karlskoga Kuriren (Eller Karlskoga Tidningen, jag vet inte vilken morgontidning vi har riktigt) visar att det ska bli fint väder hela helgen! Fab.

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du intresserad av att sälja kjolen????

2009-05-19 @ 20:15:15
Postat av: Anonym

är du intresserad av att sälja kjolen????

2009-05-19 @ 20:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0