18:11 Sunny Tuesday

Snoozade i närmre en timme imorse. Det är svårt att gå upp ibland. Sippar på en bacardi breezer nu, kände jag var värd det. Och har ätit pizza. Skräpmat deluxe. Bra matlåda dock. Ska snart fortsätta läsa Skumtimmen, startade igår och den verkar riktigt bra. Har inte riktigt kommit in i den bara. Idag är en jävligt lugn dag. Det är inte så kul i Köpenhamn som man skulle kunna tro. Efter jobbet är man helt slut och vill helst bara ligga ner, så det blir inte så mycket upptäckande av staden. Igår ryckte jag dock upp mig själv och tog en sväng inom Fisketorvet, ett shoppingcenter. Oh well. Annars är jag rätt lazy. Jag ska fan tvinga med Patrik till Tivoli nästa vecka. Vi orkade inte förra veckan. Men Tivoli är faktiskt värt ett besök, och nu har jag bott här två månader utan att besöka det. Känns som det börjar bli dags. Det blir ungefär det sista jag gör innan jag flyttar hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0