20:41 Ready or not

Here I come, you can't hide, gonna find you.

Kommer tillbaks till Örebro om mindre än två veckor! Känslan är lycka, för jag har insett var jag hör hemma. Och jag kommer lukta kokosnöt hela vägen hem! Bodybutter från Bodyshop inhandlades idag. När jag är på snyfthumör är shopping en av få saker som kan liva upp min dag! Det blir dyrt i längden..

Nu blir det snart sömn. Har läst klart Hypnotisören och därefter När livet stannar. Från en deckare till en bok om tsunamin, som fick mig att gråta mängder. Därimellan läser jag ett par rader ur Tjuvlyssnat nästan varje dag på väg hem från jobbet. Fnissar för mig själv och slappnar av. Nu ska jag ta tag i Skumtimmen och hoppas på att den håller samma klass som Hypnotisören. Jag äter böcker för tillfället. Slukar kanske var ett ord som skulle passat bättre..

För övrigt vill jag hinta om att mina Örebrotjejer borde bli bättre på att svara i telefon!

Kommentarer
Postat av: Mallan

Är det DU som har ringt med hemligt nummer till mig?

2009-08-18 @ 22:01:38
URL: http://haggberg.blogspot.com
Postat av: Mallan

Är det DU som har ringt med hemligt nummer till mig?

2009-08-18 @ 22:02:38
URL: http://haggberg.blogspot.com
Postat av: Mallan

Är det DU som har ringt med hemligt nummer till mig?

2009-08-18 @ 22:03:28
URL: http://haggberg.blogspot.com
Postat av: Mallan...igen

Men fint då :P Ursäkta trippelpostningen.

2009-08-18 @ 22:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0