21:32 Söndagsmys

Blev tre sorters muffins imorse - choklad, äppel och vanilj. Vilken energi jag fick. Tvättade en himla massa också, och städade badrummet. Sen var jag hos Idisss och blev uppdaterad om vad som hänt medan jag varit borta. Härligt värre. Vi planerade även framtiden. Det har jag och P också gjort, vi har planerat en matlista för två veckor framåt. Imponerande.

Nu myser vi framför tvn med muffins, milkshake och tända ljus. Snart börjar "Into the wild", en film som tydligen ska vara bra, men som jag lyckats missa. För övrigt såg vi "Yes man!" igår och den var bra, varken mer eller mindre tyckte jag.

Imorn blir det jobbsök, studerande och ett besök på skatteverket för att berätta att jag nu är tillbakaflyttad till Sverige. Spännande värre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0