10:59 New York, New York



Tänk om man hade befunnit sig i New York nu. Vilken lycka. Jag befinner mig i alla fall i ett snötäckt Skåne. Vi hade 17- igår. Det var kyligt faktiskt.

 

Har haft fullt upp sen jag kom hem, försöker hinna med att mysa med mina fantastiska syskonbarn så mycket som möjligt. Den nyaste familjemedlemmen är också väldigt poppis för tillfället. Sen går mycket tid åt till att fundera på nya lägenheten och hur vi ska inreda den på bästa sätt. Försvann in på Mio häromdagen och letade soffa. Stackars P ska också få inreda lite. Typ lampan i sovrummet. Det är hans grej. Jag tar resten, älskling. NP!

Nu är det fika på g. Jag gillar att vara hemma, här fikar vi mycket. Och nu är det inte långt kvar tills P landar i det kallaste av landskap. Mysigt värre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0