11:21 Stress

Skolarbetet har halkat efter lite i och med letande av lägenhet och sådant där. Så idag har jag en inlämning vid fyra. Jag började vid tio. Nu har jag i alla fall skrivit halva. Och jag är nöjd. Väldigt, väldigt nöjd. Iofs skrev jag anteckningar ur böcker under gårdagen på biblioteket, så jag började ju lite tidigare. Men ändå.

I eftermiddag blir det mysshopping på Marieberg med Ida. Shoppade på stan igår. Inte till mig själv, utan nu är det julklappar jag är ute efter. Och jag som alltid är klar innan december. Förstår ni vilken panik jag har just nu? Jag har iaf två syskon, en sambo och en systerdotter kvar nu. Får se vad jag kan finna idag.

Ikväll ska vi spela Risk hemma hos John och Anna. Sist vi spelade var det jag, P, Robban och en annan John. Det var min första gång på Risk. Och jag blev lyrisk. Jag gick helt upp i spelandet. Och jag vann inte, men jag förlorade inte heller. Jag har fått mersmak. Jag ska vinna ikväll, gott folk. Jag tar med en flaska vin ifall jag inte skulle vinna. För fridens skull.


Kommentarer
Postat av: emmas mode [emmasgarderober.blogg.se]

Spännande att leta lägenhet :)

2009-12-07 @ 16:02:12
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0