18:22 Friendship

Julmiddagen igår var toppen! Jag hade magont när jag kom hem för att jag skrattat så otroligt mycket. Humorn i vårt gäng är på en otroligt låg nivå, och det är det som gör det hela så roligt. Vår flytt till Uppsala blev plötsligt till Tallin, eller Thailand, genom en tripp till Åland, för att hälsa på i Ö-vik för att hälsa på mig som kommit hem från Thailand. Förstår ni? Och Jocke hade köpt en telefon. Som han inte kunde ringa från med sitt abbonemang. Och han kunde inte lämna tillbaks den för han hade slitit sönder kartongen. Och så åt folk dopp i grytan. Och Erik tar folk på brösten för pengar. En kanadensiska tydligen. Mysigt. Men han är förlåten, för han höll ett väldigt fint tal, med hjälp av Pelle och Alex.

Och ikväll blir det mys med tjejerna till Bonde-finalen. Mysigt värre!

Gänget - jag tycker om er. Trots allt.



Ena halvan av bordet, under grabbarnas fenomenala tal.
Fr v. Ivar (bakom ljuset), Jason, Rickard, Maria, Linda, Thed, Tove och Maria.


Lite av julmaten.


Grabbarna under talet.
Erik, Pelle och Alex.


Kommentarer
Postat av: Julia

Åh, era jäklar. Jag saknar Örebro jättemycket när jag ser sånna här bilder. Kul att jag, eller Åland iaf, fick vara med på ett hörn :)

2009-12-18 @ 21:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0