07.00 - Yesterday


Trött gårdagens.

Jeans Lee
Tröja HM
Sjal Födelsedagspresent från Ps föräldrar
Klocka Ps

- -

Idag smäller pluggning högt. Ska hinna tvätta också är tanken. Och så packa såklart, för imorn bär det av!

Jag är groteskt arg på en lärare, och det betyder att jag inte riktigt kan koncentrera mig på nånting. Såhär arg på en lärare har jag inte varit sen jag fick underkänt i Religion B på gymnasiet av en lärare som ogillade halva klassen (och därmed kuggade halva klassen..). Nåväl, då lät jag han kugga mig, men denna går jag inte på lika lätt. Jag har lärt mig att lärare inte har rätt att göra vad de vill bara för att de är lärare. De tror kanske att de har det, men icke.

Posten var bra idag btw - SOLOtidning och ICAkorten. Gulligt.

Kommentarer
Postat av: Tove

U go girl!

Du vet att jag står bakom dej i denna kamp! :)

2009-02-20 @ 18:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0