10:56 Framtidsutsikter

Okej, jag kan kinka över min omtenta hur mycket som helst, men vad hjälper det? Det är bättre att se framåt, och när jag gör det inser jag att jag har massor att se fram emot just nu;

På fredag är det girls night out med fantastiska korridorstjejerna Ida och Malin.
Lördagen bjuder på bio och middag med världens bästa P.
Nästa helg blir det Stockholm, shopping och jättemycket mys för hela slanten.
Helgen därpå kommer syster och systerdotter hit och det ska bli mysigt värre.
Helgen därefter är det fest i Karlskoga för Sandra som fyller 20.
Två veckor senare åker jag och P söderut för att mysa med världens bästa familj, åka på konstrunda (yeay!), fira påsk och bara ha det bra.
Och om ca fyra minuter ska jag titta på skid-VM på tv:n och klirra lite våfflor med sylt&grädde till lunch.

Fantastiska framtidsutsikter alltså :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0