20:25 Bored

Min hjärna är slutkörd. Klockan är inte ens halv nio och jag vill bara gå och lägga mig och sova bort resten av kvällen. Kan bero på att jag var uppe övertidigt och har pluggat bort dagen? Har en del kvar att skriva på hemtentan innan den är klar, men det ska gå, det ska det verkligen. Jag var på sämre humör över detta innan. Nu har jag en kursutvärdering att fylla i och jag ska garanterat fylla i den väl (den kommer bli lång, var så säker!).

Åh, imorn blir det party. Och kan man längta mer? Jag ska sova hela dagen så jag är pigg hela natten! Party med mina tjejer kan inte bli fel inte.


Kommentarer
Postat av: malin

haha, jadu. det får man allt och jag har aldrig varit med om värre smärta. har gjort fem fjärilar på magen/sidan av magen/revbenen :) en för varje familjemedlem.

pusss

2009-02-26 @ 23:59:45
URL: http://vanligtvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0