Oh My God

Sitter och tittar på bilder, eftersom jag ska framkalla ett antal via nätet hade jag tänkt. Spanar igenom bilder från första året och jisses.. Hittade en bild från en (blöt) kväll på Satin plus Strömpis. Med tanke på att det började med grillning på Tybble, fortsatte med förferre hemma hos Erik&Alex och därefter minipubrunda med både Satin och Strömpis så är jag (plus alla andra) relativt dräggfulla (alt. överförfriskade) på sista bilderna. Hittade en på mig och Kalle där jag har en cider i halva håret (ja, bara vänstra sidan). Hemska, hemska bild. Denna ska inte framkallas, inte visas på bloggen och aldrig aldrig komma ut!

Roligt vetande för Ida är dock att jag kommer framkalla den fulaste bilden någonsin tagen på oss. Kan bli kul.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0