Paris

Engla och AirTours har en fab tävling. Och vem är med och tävlar om inte jag?

Min motivering lyder:
Jag och min sambo är två fattiga studenter som vänder på kronorna för att kunna ha Canal+-paket så killen ska kunna titta på fotboll. Resa? Nja. Som mest en helg i Stockholm har vi lyckats skrapa ihop, men det var mysigt det. Tyvärr hade vi ju mest råd att äta och shoppa lite, så det bev inte en enda konsert, inte ens bio.. Och året som gått, ja, vi har haft ett toppenförhållande, men saker runtomkring har varit hemska och jag kan klassifiera år 2008 som det värsta i mitt liv. För privat för att diskutera, men drömmen skulle vara att starta upp 2009 med en fantastisk weekend med min sambo, som varit helt fantastisk under både bra och dåliga stunder. Vart vi skulle vilja åka? Vi är kära - Paris såklart! Att åka upp i Eiffeltornet, mysa på kaféer, öva på min högstadiefranska och spana ut över Seine.. Åh, ta oss till Paris!

Eiffeltornet, med sin höjd! Åh så fin!
Kanske man skulle ta sig ett glas vin?
Glida runt i Seine på en båt
På ett blueskafé lyssna på en och annan låt
Pont Neuf ska tydligen vara romantik
Detta vore drömmen för en som på kärlek är rik
Ta två fattiga studenter till fantastiska Paris
Så ska vi utnyttja tiden på allra bästa vis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0