Webb

Jag sitter vid laptopen. P vid den stationära. Vi håller båda två på med väldigt seriösa saker så som att blogga/läsa bloggar (jag) och spela CS (P). I alla fall så vänder sig P plötsligt om och frågar oroligt om jag sitter på internet. Uppenbarligen. "För jag kan inte spela om du gör det". Jag förstår inte det, men tydligen är det något som gör att spelet går långsammare då eller något. Så nu har jag bara sju min kvar, sen ska jag överlåta hela internet till honom. Och jag får titta på Miami inc och plugga istället.. Tack för den, älskling.

Nån gång ger jag igen.. och när han spelat klart ska han fan ge massage i en hel jäkla timme. Här ges inte internet upp för inget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0