Two-two

Okej. 22 är jag nu. Men kommer jag in på Björnstugan för det? Nepp. Där är det fortfarande 23. Så jag får snitsa in mig bäst det går, och nu har ju Löfgren OCH Lollo åldern inne så möjligtvis går det lättare nu när det bara är jag som är under i vårt lilla tjejgäng. Well well well! Lycka över att fylla år är det i alla fall! :) Mina kära parents befinner sig nämligen i Örebro för tillfället och så snart de har checkat in på hotellet beger de sig hitåt för att spana in lyan och bjussa mig på lunch! Innan dess ska jag spela wii och slå några av Patriks rekord.. Mihihihi!


Kommentarer
Postat av: Malin

Massa grattis på födelsedagen Soffan!

2009-01-14 @ 18:24:51
URL: http://haggberg.blogspot.com
Postat av: Marie

Min första kommentar någonsin på bloggen....

GRATTIS på födelsedagen lilla syster! :O) KRAM

2009-01-14 @ 21:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0