20:21 Bad Day

Dagen har varit bra i helhet. En lugn dag på jobbet (tro det eller ej, en dag på mitt jobb är sällan lugn faktiskt), har jobbat med två sköna tjejer (Stina & Julie), har tagit semester resten av veckan och befinner mig for the moment i Skåne.

Men så till min bad day - först så skulle jag skynda mig att käka en pölse med bröd på Hovedbangården innan jag skulle gå på tåget. När jag käkat klart var det bara kvar en liten papptallrik med ketchup och senap. Skulle slänga den i papperskorgen, men lyckades med bedriften att slänga den på min vita tröja som jag hade på mig (varför händer det alltid mig? Samma sak hände när jag skulle hälla ut kokande vatten ur en kastrull. Jag skulle hälla det i vasken, men jag hällde det på min mage.. ). Så nu är min vita tröja med röd&gul av ketchup och senap. Skyndade mig på tåget ändå, och två vagnar skulle mot Kalmar, resten skulle stanna i Malmö. Jag hoppade på fel. Hoppade av nästa station. Hoppade på fel igen. Hoppade av nästa station. Hoppade på fel igen. Och hoppade slutligen av på Malmö C och bytte till rätt jäkla vagn och insåg då att jag suttit på rätt från början.. Kommer hem till Kristianstad efter många om och men. Byter tröja till en ren. Sätter mig och ska käka middag, eftersom föräldrarna har fixat lövbiff med potatiskroketter. Ska lägga lövbiffen på tallriken men lyckas lägga den i mitt knä istället.. Ridå.

Jag är officellt klumpig nu. Utan tvekan.


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, allt på samma gång! Stackare. Hoppas att ni har det kanoners på PIP iaf. Kram

2009-07-31 @ 00:03:24
URL: http://haggberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0