21:25 Copenhagen

Kommer hem till två stycken extremt trötta tjejer som nyss vaknat. De mumlar något om att rensa duschavloppet och jag motstår känslan av att smita in på mitt rum snabbare än kvickt. Så nu är det där jäkla avloppet rensat, och det luktade vidrigt och såg ännu vidrigare ut. Men å andra sidan såg det bättre ut än vad vi hade räknat med (och ännu, ännu bättre än vad Stina hade drömt att det skulle se ut). Jag tog en glass som belöning efteråt.

Imorn far jag till Taastrup (två danska aa blir å, har vi insett efter x antal dagar i landet) för att arbeta lite.

Kommer bli bättre uppdateringar nu på bloggen, jag har varit extremt dålig på det. Det blir så under sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0