22:12 Backpacker

Packar lite grann. Snart klar, började för typ två timmar sen. Det är svårt att välja ut vad som ska packas och vad som ska bli kvar. Halva livet i Köpenhamn, halva livet här. Jag behöver ha mest saker i Köpenhamn eg (i alla fall kläder), men jag vill mest vara här. Det är svårt. Nu är det wii:et jag funderar över, ska nintendot med eller ej? Har delat 50/50 på skor, jackor och väskor hitills. Halva gänget klädesplagg har också fått stanna. Och mkt stora saker plus alla gemensamma. Gud, jag ska ju inte flytta heller, jag ska bara inreda min lilla övernattningslya.

Halva kvällen har spenderats hos Ida och Ossie. Riktigt kul faktiskt. Smällde ihop en äppelpaj innan vi drog dit, och sen firade vi deras födelsedagar lite i förskott. Jag kommer sakna sönder alla mina vänner här uppe, men i'll be back soon, bejbs. Datum är redan inplanerade, både flyg och tåg bokade. Det kommer bli fler helger i sommar också. Nåväl. Ni är välkomna ner as well. Ring innan..

Nu ska jag tvinga P att stänga av playstationet, för jag har packat klart och nu blir det film istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0