22:39 Att måla hela världen

Fan vad kul det är att måla väggar! Har "renoverat" delar av lägenheten i Köpenhamn idag. Målat hela mitt rum bl a. Och handlat gardiner etc på IKEA. Jag är lyrisk. Kommer nog bli bra detta. Efter att ha målat väggarna blev det helfresh.

Detta kommer gå över till att bli lite av en Köpenhamn-blogg hädanefter. Just so you know.
Å andra sidan kommer den säkert handla massa mer om kärlek också, då jag kommer längta sönder mig efter P. (well well well, vi lär ses i princip varje helg, och ibland mer än så, men är man van att mysa varje dag, så blir det så..:))


Kommentarer
Postat av: Malin

Hur mår du i Köpenhamn Soffan? Jag missade dig ju innan du åkte :( Skönt att höra att väggarna är fixade iaf :)

2009-06-12 @ 01:41:24
URL: http://haggberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0