08:44 Back

Helgen spenderades i Stockholm, som sagt. Shoppinghumöret var på topp, så det blev bl a en jeansjacka (laddad för vår/sommar!), väska, makeupväska från MakeUpStore till partyväskan (eftersom jag pajjade mitt läppglans i min förra makeupväska), lite smink, nya ljus, rosa muffinsformar från Lagerhaus, disktrasor (de var söta!), present till brorsonen osv. P körde totalt makeover och skaffade ny vårjacka, nya pjucks och nya brallor. Very nice indeed.

För övrigt tror jag alltid att jag ska hitta massa fynd på TopShop, Weekday och Urban Outfitters.. Men det går aldrig som jag tänkt mig.

Annars var hotellfrukosten lika bra som alltid. Käkade mackor, croissanter, yoggi och flingor, ägg, varm chokladmjölk, brieost.. etc etc. I la-la-love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0