10:01 W580i

Precis skickat ett mejl till Ericsson. Min mobil har krånglat sen dag ett. Första gången jag köper en Ericsson, modellen är W580i. Den har varit inne på lagning tre gånger, och om jag minns rätt var det 1,5år sedan jag köpte den. Är det rimligt att lämna in en mobil på lagning en gång per halvår? Njaa.. Första gången sprack knapparna, andra gången sprakade det i mobilen när jag snackade i den plus att en knapp var sönder, tredje gånger sprakade det fortfarande i telefonen när jag pratade i den.. och nu har en knapp slutat fungera igen, så nu kan jag bara göra mellanslag ibland när jag skriver sms. Jag sliter mitt hår, idiotericsson. Både Magnus och Anna i min klass har haft samma mobiler, och även liknande problem med sina. Magnus har nu gett upp och köpt en ny.


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja min mobil har också varit på lagning 3 ggr och nu sprakar det när jag pratar...så får väl lämna in den igen och be om en annan... det är så dåligt... min mellanslagsknapp har också varit sönder...

2009-03-18 @ 15:33:12
URL: http://skanskaannisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0