12:12 Skumpa


Jag fick hjälp av Sebbe att öppna champagnen. Det gick sådär, tär på krafterna.
Sen sa Sebbe "Ska vi spruta champagne?", "Ja, för fan" sa jag och sprutade. Jag trodde inte det skulle spruta SÅ mycket..


Thed blev lite blöt..


Och glittret i mitt hår är champagne. Jag hade i ansiktet också. Mysigt.


Så sen körde vi lite armövningar för att bli glada igen.
Malin lyckades, inte Ida..


Marina var också grym.


Som sagt, det går inte Ida..


Thed försökte verkligen och lyckades ibland.


Sebbe var bäst på det helt enkelt.

Det var fredagens fest i bilder. Skön söndag står nu på schemat.

Kommentarer
Postat av: idisss

haha, jag ser ut som ett riktigt mogo ;) /ida

2009-03-02 @ 19:46:54
Postat av: Sofie

Haha nädå! Hetast i stan!

2009-03-03 @ 08:11:21
URL: http://pimimims.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0