15:11 Plut

P höjer musiken till max och slänger sig ut i köket. Då vet man att det blir en bra middag ikväll.. Tacos!

... btw! jag köpte sånt där plump-lipgloss idag. O-plump heter det, från Smashbox (som för övrigt nu har intagit Kicks). och bara så ni vet - det svider utav bara helvete. jag försökte få P att prova, för att han skulle veta hur det känns att "lida pin för att vara fin", men han vill inte, the poor thing.
(kände att jag kanske måste förklara för föräldrar och er andra som inte vet: plump-lipgloss mörbultar läpparna så att de svullnar upp och ser större ut.. mäktigt/märkligt!)

Kommentarer
Postat av: Lina

åh de vill jag testa, hur mkt kostar de? :D

2009-05-22 @ 16:17:07
URL: http://beautyofnature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0