10:53 Lycka

Livet är för kort för att tjura över småsaker. Jag är aldrig sur länge. Som igår, när jag blev grinig på P, så gick det över på några minuter. Så frågade jag varför han inte sa emot mig. Då sa han "Det går ändå över på några minuter, så det är bara att vänta ut dig". Och det stämmer faktiskt. Det jag skulle komma fram till är att jag har så fantastiska vänner, familj och sambo så det går inte att vara sur länge. Och varför skulle jag vara det? Jag tycker så mycket om de jag har i närheten av mig och man vet inte vart livet tar en. Det är helt enkelt för kort för att bråka över småsaker.

--

Dagen har bestått i en grymt frulle bestående av nybakade frallor, en croissant och en kiwi. Underbart. Så får det vara om man har skolarbete upp över öronen. Nu blir det föreläsning inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0